Wednesday, June 1, 2011

HIM ;>

haha..

baru jumpa dia tadi.. gagaga.. SERONOK sangat... sape x happy..

tadi first time dye cuit aku and then suruh aku senyap (t
u pun suka ke? patut aku marah kann)
and first time dye macam cari pasal ngn aku
first time dye tanye aku "kau perli aku ke?"
first time aku pegang jam dye and aku cakap "aku nak cari pasal dengan kau boleh?" then dye cakap "kacau la.... aku xkn marah" then se
nyum...

oh my god!!!! that SMILE !!!!

best lahh tusyen tadii.. kalau camni la ceritanyaaa... hari
2x aku tusyen malek!! haha
btw, lawak dowh muka dia tadi waktu dia cakap
aku perli dia..

hahaha



malu pulak aku.. usha anak orang.. haha.. taktahumalu betull... but who cares.. ikut suka aku la kannn.... aku yg suka dia...

p/s : i like the way he smile..... :)

No comments:

Post a Comment