Sunday, November 7, 2010

alamanda

masa : 11.30 a.m





tempat : alamanda putrajaya





tadi aku g alamanda ngn mira.. just two of us... haha cm dating lak... (erk.. lesbian gile) btw, aku x la mara sangat yang fatin x dtg tu... tp izzah aku agak mara la... lau x dtg bg la tau.. pling x pun msg kat fb ke.. ni aku punye la kol dye mcm nak mati.. tau tau dye x ley pegi.. haisyyy.. rase cm nk buinuh dye je.. seb bek aku kol mak die... pling tidak un bangun la awal deyy, msg aku... tp x pe la.. kdt x de kot... ape pun bnda da lepas...haha. anyway, we're having so much fun there..





paling penting aku beli cd 2pm baiiii!!!(scream_!!)



erghh... sbnrnye menyesal tu ade gak sbb mahal tp bnda da lepas x ya nk ungkit la kan... haha...

td ktorg tgk you again.. cerita tu bg aku la.. best.. tp mungkin ade bbrapa part romantik yg patut dye tambah lagi kot sbb cerita tu da cukup lawak tp romantik kurg sket.. ehh.. tp aku still suke.. haha..

esok sekolah.. knape aku x sdar ni?? adoiii kne g skola ni yg malas ni... teringat balek pasal hari tu... hurm....

p/s : sorry sgt kat fatin sbb aku x beli baju tu sbb aku x jmpe un kedai tu kat almnda.. mianeyo!!!

No comments:

Post a Comment