Thursday, October 14, 2010

gadoh

Heisyyyy... Da 2 hari aku gado ngn DIA dowhh.. Nseb bek rmai x sda.. Aku bengang dowh kt DIA! Aku gurau2x kot tetbe nk tepis tgn aku pastu nk kte 'seb bek aku pompuan'... Syes ak bgang gle.. Ak ase cm nk nges kot time tuh( okay la sbnrnye ak nges) tp xde spe un nmpk.. Lpas tu kn aku pggl kwn aku yg tga ckp ngn DIA ttbe dye pusing blakang pastu DIA mcm jeling aku! So what! I don't care! Time balik da la DIA jalan blakang aki bole DIA uat cm x knal aku! Lg la tmbh bgang aku! Today un dye still ignore aku! Bnda ni aku g tau dua org je.. Td sblm blek lak ade bnda yg sgt mmbngang kn brlaku.. Ak mlas la nk cte.. Xde kna mngena ngn aku un.. P/s td aku jtuh krusi dowh! Bpak sket blakng aku dowh.. (aku hrap sangat sangat DIA tanya aku okay x aku nk DIA amik brat sbb kn dulu ktorg kawan) tsk.. Tsk.. Tsk.. Aku x nk khilangan DIA! We're suppose to havin chitchat tgether and laugh tgether! Wait!! He called me! Should I anwer it??

No comments:

Post a Comment