Tuesday, February 22, 2011

QUOTE #3

There's always some truth behind "Just kidding", Knowledge behind "I don't know", Emotion behind "I don't care" & Pain behind "It's okay."

Saturday, February 12, 2011

#DRIVING LESSON

Today is my first day driving car... Lol.. Haha baru belajar lah.. Hehe.. Abah yang ajar.. First cam semangat kot nak bwak... Skali bpak susah nk control.. Kusangkakan seperti membawa kereta kat ps rupenye bpak susah nak pusing kan kereta tu.. Abah garang gile.. Menggeletar kaki Aku bwak sbb da la ade org n byk org park kereta kat situ.. Fuh seb baik xde byak kereta yg lalu lalang... Haha.. Btw, best lah! Sbb macam tgah buat aktiviti mencabar.. I like adventure.. Haha

Monday, January 31, 2011

KEMBAR TUSYEN

Oh si KEMBAR yang hensem! Hahaha gila... Huahuahua x mnyesal Aku gnti malam... Dapat duduk sebelah kembar S tapi Aku nak duduk sebelah B .. Muke B mcm DAUD kot.. Krhkrhkrh.. Ahhhh.. Sukenye Aku.. Eh tapi an.. Syazwi tu sape Eh.. Muke dye mcm syazwan kot.. Dah la skolah same.. Haiyoooooo... Sape eh??? Btw Aku add B ngn S tapi yg approve Aku S.. Aku nak B !!!!! Hahahahhahahah tapi x kesah la.. Muke pun same je.. Hahaha Demam KEMBAR!!!!!

Sunday, January 23, 2011

Fact about GIRL

Girl's dictionary: No=yes, maybe=no, we need=I want, we need to talk=I wanna complain. LOL

Friday, January 14, 2011

QUOTE #2


don't let someone become your ANYTHING,

cuz when they gone you'll have NOTHING


help!

ade ke patut aku tolong mr.icecream ngn dye pnye awek! haha.. bpak lawak do

GILA KA!!!

but, xpela... kitorg kn kawan... (you make me cry~~)

by the way... hari tu aku brdiri sebelah BIBIR!!! (haha.. tu pun nk kecioh) lol... aku da ar x pena ckp ngn dye kot... dengar suare dye pun da rse mcm nk mati dah! haha
serious do!! macho gile suare dye...
haha
haha
haha

Wednesday, January 12, 2011

QUOTE #1

Bercinta dengan bunga , bunga layu. Bercinta dengan kumbang , kumbang mati, Bercinta dengan manusia , manusia lari. Bercinta dengan ALLAH , kekal abadi.